cand cerul parea mai departe

cand cerul parea mai departe

vineri, 2 mai 2008

1 mai muncitoresc - postmortem

intrebarea de grup: "ce ai facut de 1 mai?"

nika, am baut o bere am jucat niste dame...
evident reactia este grimasa asteptata, stiu, stiu, sunt precum bunicul, o bere, o dama, in parc, niste carpatzi sau marasesti fara filtru, da, tabloul complet...

am imbatranit... mi-am mancat tineretile...da, asa s-ar spune.

ar trebui sa fiu calare pe o masa intr-un birt tinand ritmul, sa beau in alta locatie cu "stil", sa dau frumos din gene catre vreun crai...
mda, asa m-as inscrie in masa tineretului progresist de astazi, as avea apartenenta, drept de vot si altele ce decurg de aici...

e bine in lumea mea, e liniste in tineretea mea "ucisa",
savurez o carte, imi ingrijesc bonsaiul, ma bucur de mugurii de primavara, de cizmele mele de vacar care sunt "total out of fashion", de cate un zambet de copil, de povesti fara cuvinte cu cainii de pe strada, de mine si atat.

ma face asta un outsider? e singuratatea un pacat sau o sursa de suferinta?
probabil...

sunt o pacatoasa,
cu ochii inchisi, las clipa sa danseze

Niciun comentariu: