cand cerul parea mai departe

cand cerul parea mai departe

sâmbătă, 30 mai 2009

sunt femeie si se vede

sunt femeie si deci am sani.
sunt sani si asta e tot ce conteaza, nu voi dezbate aici ce tipuri dimensiuni, culori, proportii, poezii si rime imbina ei doi.
pana la urma ei sunt doar fondul pe care se aseaza forma.
o forma numita sutien.
da, sunt femeie si deci am sani, sunt femeie si detin macar un sutien. De ce? ei iata as vrea sa stiu si eu.
N-am simtit nevoia sa port un sutien pana cand nu m-au ajutat barbatii sa inteleg ce e un san, in perspectiva lor, desigur.
E un fel de tinta fixata sub tricou, si sfarcurile epicentrul unui cutremur suficient de puternic incat orice emiti, pe orificiul numit gura, sa devina brusc futil. Daca iti porti natural corpul, pe dedesubt, interlocutorul tau de sex opus va semnala, probabil, doar acest fapt, sau cel putin va avea unele dificultati in a-si concentra atentia asupra subiectului de dezbatut.

Port sutienul ca o armura, pufoasa, moale, colorata, cu ea m-am obisnuit datorita voua, da, da, voua! Nu am de ce sa ma ascund de mine, dar ce a fost incomod la inceput a devenit dependenta, iar azi nu mai ies din casa fara dansul.

In anii 70 ai Frantei zilelor noastre, o femeie angajata unei companii, a fost concediata pentru ca a refuzat sa poarte la birou, pe sub camasa, sutien, motivatia superiorilor sai? Se pare ca le era distrasa atentia colegilor de sex masculin, a caror productivitate scazuse...

In numele libertatii si a feminismului ar trebui sa imi ard sutienul in fata primariei, si as putea fi eu din nou, dar vezi tu dupa ce iubitul iti spune "de ce porti asa ceva, tu ai sani frumosi", iar cand iesim uneori "nu-ti iei sutienul cu push-up? iubi arati asa bine cu el".

Multumesc, iubi ca esti barbat si imi aduci aminte ce rol am...dar sti ce? sunt femeie, deci imi creste si par, da, da peste tot, ca si tie, pot si eu sa ragai, sa ma scarpin in zona genitala si sa emit judecati "de valoare". Asa ca de azi as vrea sa te epilezi, da, da peste tot, sa porti boxeri cu push up si sa ma lasi dracu in pace cu sutien sau fara!

Sunt femeie, deci am sani.
Sunt femeie si refuz ca acest comportament biologic al barbatului sa imi influenteze viata, alegerile, si dependentele.

2 comentarii:

Pavel spunea...

Stiam eu! Banuiam inca de cand te-am vazut:). Lasand la o parte asta...
Putine lucruri sunt mai frunoase ca un san sub un tricou... acum totul depinde de san:)
Vrei sa fii naturala? Fii dar inainte trebuie sa convingi toate femeile din lume sa fie naturale. Daca toate o sa mergeti pe strada cu rasta la subrat nu vom avea ales decat sa va iubim si asa. Sau sa ajungem gay.
Cu alte cuvinte conditia integrarii in societate e sa porti sutine. O societate a barbatilor e drept.

Dan Gheorghe spunea...

n-am prea inteles totusi ce vrea sa spuna acest text. ca esti suparata pe privirile barbatilor? ca se uita mai mult la sani, decat sa fie atenti la ce e mai important, la discutie etc. eu cred ca cel mai important e cum te simti tu. daca te simti bine in propriul tau corp, atunci n-are de ce sa te influenteze opiniile sau privirile altora. daca ai ajuns sa porti sutien ca o platosa, impotriva privirilor indiscrete, iarasi mi se pare ciudat. cu atat mai mult cu cat intr-o lume in care alte femei, mult prea multe, mai ales alea de pe ecran, asa-zisele vedete, cauta sa-si scoata in evidenta rotunjimile, ba chiar le lasa "accidental" la vedere. sigur, opinia ta are samburele ei de bun-simt. ceea ce vreau sa spun insa e ca, in materie de sani, ii admir pe cei naturali - si nu cred ca e ceva rau in asta - in timp ce gonflabilele imi fac de-a dreptul sila!