cand cerul parea mai departe

cand cerul parea mai departe

marți, 2 iunie 2009

zambesc

Avem o parere asa de vaga despre noi insine incat imi pare uneori ca suntem pierduti.
Iubim cand suntem insetati sa ne descoperim, iubim cand vrem sa credem, cand speram in unicitatea noastra, ne dorim indragostiti de magice creaturi semipamantene.

Am o vaga parere despre barbatii care ma atrag, si o si mai incetosata idee daca m-ar atrage femeile.
Am o transparenta, sidefie impresie despre notiunea "dragoste", ma intreb uneori daca nu suntem prea pacatosi pentru a o descoperi impreuna...

Pot afirma fara tagada, imi iubesc cainele, dar nu pot vorbi despre dragostea ce ti-o port, a fost prea mult timp mutilata si dezgolita inima mea, ca sa stiu daca mai are curaj ca odata...

Am o parere foarte vaga despre tainele din spatele ochilor de apa, insa m-as cufunda oricand in ei...

am o parere vaga despre tot, acesta e secretul si zambesc...
caci NU AM NIMIC...

Niciun comentariu: