cand cerul parea mai departe

cand cerul parea mai departe

vineri, 3 iulie 2009

noaptea îngerilor despletiţi

în seara asta pe străzile sinistre, în drum spre casă,
un copil şi un înger se dădeau pe bicicletă, copilul îngâna un cântec,
îngerul mare şi rotund la pântec
cu parul alb şi despletit îl urmărea-n-tăcere,
sub luminile felinarelor radia un halo straniu,
nimic nu părea mai normal, mi-am dat jos şalul şi sandalele,
crengile joase ce mi se prindeau în păr, în seara asta abia îmi mângâiau faţa,
claxoanele şoferilor m-au determinat să le fac cu mâna,
e o seara magică,
aş putea merge până la capătul lumii,
nici câinii nu latră, doar vântul adie,
în felul acela când pare că te salută...

3 comentarii:

Cine sunt eu?! spunea...

ingeri despletiti-cat de genial..imi place poezia:P

Anonim spunea...

foarte frumos. exprimi f dragut ideea de calm si pace, iar sunetul claxoanelor ramane undeva pe fundal..

masaj erotic spunea...

Felicitari in primul rand pentru blog,este o munca depusa eficient,in al doilea rand pentru minunatele postari...mi se pare foarte interesant. succes si sa munciti cu cel putin acelasi simt de raspundere pe viitor